23 Mayıs 2012 Çarşamba

Kitap




Bu guzel kitaplarda son zamanlarda bir solukta okudugum kitaplar, hepsini siddetle tavsiye ederim. Kitap okumadan uyuyamayanlardanim, okudugum guzel cumlelerle uykuya dalmak sanki guzel ruyalar gormemi ve huzurlu bir uyku cekmemi sagliyor.

Kitap bulma konusunda burada maalesef gucluk ceksemde internet bu konuda bana yardimci oluyor ve kitapyurdu.com sitesinden cok rahat siparis verip tam da zamandinda kitaplarima kavusabiliyorum. Ama yine de insan kitap almadan ona dokunmayi istiyor. Saatlerce Istanbul ve Antalya kitapcilarinda gecirdigim vakitleri cok ozluyorum.......

Bugun esimle guzel havanin bize verdigi yetkiye dayanarak ormanda su kenarinda bisiklet surduk ve cimlere uzanip tum negatif elektirigimizi attik, ardindan kocaman sandviclerimizi yedik karnimizida doyurduktan ve  kuslarin sanki bizim icin ozel soyledigi sarkilar esliginde kitaplarimizi okuduk.

Hep boyle gunesli gunlereeeeeeeee....

4 yorum:

  1. blogun çok şeker tuhafiye delisi yalnız kendimin oldugunu düşünüyordum kumaş çiçekler harika yapım aşamalarını anlatırsan sevinirim senide bize beklerim

    YanıtlaSil
  2. ayyyy kıskandım inanan biz hala tam günüşi göremedik türkiyede:( bende kitap okumadan uyuyamıyanlardanım :) chanel kitabı ilgimi çekti çok alınacaklar listesine hemen ekledim..

    YanıtlaSil
  3. Notlarımı aldım,paylaşım için teşekkürler.Ayşe Kulin ve Elif Şafak'ı çok severim zaten.

    YanıtlaSil
  4. bende sizin gibi asla kitap okumadan uyuyamıyorum.serenad nasıl bitti soluksuz okudum.harika kitaplar sizin önerilerinizle diğer kitapları alıp kumak istiyorum teşekkürler.
    Ayrıca yeni dikiş denemelerime başladım başarabilirsem sizin fikirlerinizide almak isterim.harika kumaşlar varmış bulunduğunuz yerde sevgiler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...