11 Ocak 2012 Çarşamba

modelistlik

Hollanda'da moda egitimi almak modelistlik acisindan bir hayli zor oldu ilk baslarda, cunku terimler gercekten hollandaca cok zor ve enteresandi. O ilk gunleri hatirliyorum da bir elimde sozluk diger elimde kalip kagidi, model vs ama sonunda diplomami aldim.:)))
Hollanda da modelistlik ile ilgili cikmis bir cok kitap var  bende enteresan bulduklarimi gerek kutuphaneden gerekse kitapcidan herzaman alirim ve arastiririm. Ama kalip cikartma  islemi icin kitap okumak arastirmak bir yana gercekten cok fazla  pratik yapilmali.

Gecenlerde bir arkadasimin dugun davetiyesini aldim ve ne diksem diye dusunurken bir internette bu elbiseyi ve kalibinin nasil cikartilacigini anlatan bir blog buldum. Ben siyahini dikmeyi dusunuyorum.
Sizinde ilginizi cekerse http://wkdesigner.wordpress.com/tag/dresses/ bu adresten bakabilirsiniz ayrica sadece bu degil bircok elbisenin pantalonun ve daha nicelerinin kaliplarini buradan nasil cikartabiliceginizi inceleyebilirsiniz.........




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...